Η RayCom έχοντας ως πρωταρχικό μέλημά της την εξυπηρέτηση των πελατών της, δημιούργησε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών με στόχο τον  εντοπισμό  των αναγκών των πελατών της  και την άμεση και έγκαιρη εξυπηρέτησή τους. Με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύει καθημερινά στην πράξη ότι βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της,  24ώρες κάθε εργάσιμη ημέρα  ή και επίσημη αργία,  δίνοντας λύσεις σε θέματα που παρουσιάζονται αλλά και δημιουργώντας προστιθέμενη αξία στις επενδύσεις  των πελατών της.



Επικοινωνία

Γ. Παπανδρέου 5

(Πρώην Ανθέων)

546 45 Θεσσαλονίκη


T. (+030) 2310 52.52.06